I made the WORST permanent decisions possible

Oct 17, 2020
796 809 Views

We're at some sort of celebrity party in Vegas and I'm making awful choices. He's gorgeous, but getting married after knowing him for a night seems sketch.
SUBSCRIBE HERE: usworlds.info/tv/6IijBsVf2PlWo_uq6P9wQw
My INSTAGRAM: instagram.com/gloomykassie
My TWITTER: twitter.com/gloomykassie
My DISCORD SERVER (13 and up only): discord.gg/GLOOM
MERCH: gloom.store
WATCH MY HORRIBLE BITLIVES: usworlds.info/slow/video/YoeXnquwb5J_joM
My TIK TOK is @gloomdog, here's a link: vm.tiktok.com/JTHb8L/
---------------------------------------------------------------------------
I'm Kassie, also known as Gloom! I'm a variety gamer who does gameplay commentary on indie games and some bigger titles too. I also do silly sketches, challenges, Q&As, and whatever makes you goof balls giggle.
---------------------------------------------------------------------------
I do my best to upload at a few times a week (unless my life is a mess).

Comments
  • JUNE 30TH IS MY BIRTHDAY

    Alex StoneAlex Stone3 hours ago
  • For anyone wondering it’s called playing princess on episode

    Maddie PierreMaddie Pierre5 hours ago
  • part 2 plsplsplsplsplspls

    Lily AndersonLily Anderson6 hours ago
  • Plzzz make part 2

    Linzy VargasLinzy Vargas19 hours ago
  • Does anyone know this story

    Katie MattsonKatie MattsonDay ago
    • It’s called playing princess

      Maddie PierreMaddie Pierre5 hours ago
  • Gloom please do a next episode of this story please😖😖😖😣😣😣😔😔

    Alondra BohorquezAlondra BohorquezDay ago
  • Do more episode pls

    Ram KatatRam KatatDay ago
  • The delirious diaphragm tellingly tap because ox successfully correct till a round tenor. annoying, decisive textbook

    Venna CavillVenna CavillDay ago
  • THIS PARTY IS LIT GETS ME ALL THE TIME

    Studio454Studio454Day ago
  • Next episode please!

    Tiya SinghTiya SinghDay ago
  • Part 2 plz

    Haley AlvarezHaley Alvarez2 days ago
  • I love it

    Tracy JaramilloTracy Jaramillo2 days ago
  • Can you please call no my name is MacKenzie

    Megan Van der WesthuizenMegan Van der Westhuizen2 days ago
  • What is the name of this story??? Help

    Juhi BhallaJuhi Bhalla2 days ago
  • What's the title of this story? I will read this story until my tickets are max and I complete the Kiss List.

    MrZerØMrZerØ2 days ago
  • do a part 2

    Elizabeth CarrollElizabeth Carroll3 days ago
  • What this game?

    Gabriela DominguezGabriela Dominguez3 days ago
  • plz continue this story

    Hamnah JabeenHamnah Jabeen3 days ago
  • ohhh name a gurl billie and aura

    Arman SharifiArman Sharifi3 days ago
  • "Maybe there is a little Eiffel tower in Las Vegas" Well that is an interesting though.

    Vilma HedinVilma Hedin3 days ago
  • Can we have more of that episode please 🙏🏽

    WillowWolfWillowWolf3 days ago
  • KASSIE!!!!! PLEASE PLAY EPISODE MOREEE!! I ABSOLUTELY LOVE THESE KIND OF VIDEOS! IVE STARTED WATCHING IT AND I WAS IMMEDIATELY HOOKED! P.S. love you videos, keep up the great work! ❤️

    The Diaz Family!The Diaz Family!4 days ago
  • pls make more of these videos

    Lana ZimmermanLana Zimmerman4 days ago
  • "Uh, I don't want to alarm anyone... but I seem to have misplaced my clothes... LISTEN, SHUT UP. I'M IN A WEDDING DRESS, LET'S GET OUT OF HERE." I'm dying 🤣🤣

    •Emxtional••Emxtional•5 days ago
  • FREAKING CONTIN ITTT

    Isla Miller SaucedoIsla Miller Saucedo5 days ago
  • When she saidQue I really wanted that at least 20 times

    Mz SupaflyebossMz Supaflyeboss5 days ago
  • Where’s pt 2

    Brighton SwartBrighton Swart5 days ago
  • Does anyone know what this story is called?

    Tarlia PritchardTarlia Pritchard5 days ago
  • What is the story called?? What should I search on episode????

    Akankshita Das AGSAkankshita Das AGS5 days ago
  • What’s the game?

    Aesthetic AmeliaAesthetic Amelia5 days ago
  • Please make a another episode video of action movie

    Marcus MabuselaMarcus Mabusela5 days ago
  • Plssss part 2

    Maika VillanuevaMaika Villanueva6 days ago
  • What is this game called

    AVERY NORTONAVERY NORTON6 days ago
  • You need to do the perfect little housewife! It’s one of my favourite episode stories and it would be even better if you played it!

    Aesthetic AmeliaAesthetic Amelia6 days ago
  • Where's part 2?!?!

    A Little RusteeA Little Rustee6 days ago
  • GREAT

    Gia HereGia Here6 days ago
  • I love this crazy girl

    Adrija SenAdrija Sen6 days ago
  • What's the name of the episode

    Mina RominaMina Romina6 days ago
  • Wots the game name plea tell me I won't tu play it

    MichaelMichael6 days ago
  • Gloom: "We're going to get married" *Gloomer and Mateo proceed to get married* hahahhahahahahahahahaha

    Evelyn CunninghamEvelyn Cunningham7 days ago
  • What game is this

    Super Gamer VideosSuper Gamer Videos7 days ago
  • Story name??

    heidi Hheidi H7 days ago
  • Ohh mah gosh I love how she does this is there a part two I don’t know about? Someone tell me plss ❤️❤️❤️😁😄😄😄

    yummybear Yumyummybear Yum7 days ago
  • What a cliffhanger

    Armand MarxArmand Marx7 days ago
  • please were's the next episode

    Tere LongeTere Longe7 days ago
  • What is her name !!! Uh guys!?

    Varsha RajputVarsha Rajput7 days ago
  • What is this called

    Halle SimonsHalle Simons8 days ago
  • Nah how bout how gloom is always Beautiful everyday :)

    Kari DurskyKari Dursky8 days ago
  • where is the next episode?

    Mehzabin FarhanaMehzabin Farhana8 days ago
  • i like this episode plz make a series

    Azaria ReedAzaria Reed8 days ago
  • Hi

    Lasche WayLasche Way9 days ago
  • What is the name of the game?

    Dipa DeDipa De9 days ago
  • Gloom your dancing is the best thing ever

    Adele ColluraAdele Collura9 days ago
  • gloom,can u pls do the next episode of this one with mateo and gloomer

    Anushka Asha NairAnushka Asha Nair10 days ago
  • Nobody: My dog when she wants food: 3:28

    ElyseElyse10 days ago
  • you gotta make this a series plsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    Antonella PeredaAntonella Pereda10 days ago
  • Pls give a link to play it

    Neitya KaulNeitya Kaul10 days ago
  • why are they not wearing masks??? They are going to get corona virus lol

    Kathleen LuttrellKathleen Luttrell11 days ago
  • When she said “QUE” I died

    Paola GarciaPaola Garcia11 days ago
  • Is Nina actually Azzy

    Jj FloresJj Flores11 days ago
  • I like you video and Chapter

    Charlotte KadiCharlotte Kadi11 days ago
  • lol i love this

    Jennifer GrahamJennifer Graham11 days ago
  • "Tootsie Whootsie" I'm dead.

    Annabeth GrangerAnnabeth Granger11 days ago
  • Can you continue with this story? Pleas?🥺

    Hira ShakiraHira Shakira12 days ago
  • You should continue this story

    Faith LiangFaith Liang13 days ago
  • Anyone know what episode is this?

    Kasfia AliKasfia Ali13 days ago
  • What's the title of this story

    Julija KorosinJulija Korosin13 days ago
  • Part 2 pls 😔😔😔

    Stacy AntwiStacy Antwi13 days ago
  • WHERE'S THE NEXT EPSIODE????

    renkarenka13 days ago
  • this is how many people want to meet Kassie! 700,000,000,000

    Mischa PomerantzMischa Pomerantz14 days ago
  • Ah🙂Gloom videos never get boring 🤗

    Itz_Jen's WorldItz_Jen's World14 days ago
  • Kassie why don't you finish your episodes

    Georgette OsundwaGeorgette Osundwa15 days ago
  • Part 2 pleaseeee!

    Makayla MaryMakayla Mary15 days ago
  • plze part two u need to make part two that was just wow plzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee u need to plzzzzezezezee

    Studio454Studio45415 days ago
  • Gloom when are u gonna post part2 of this

    Toca_ BunnyToca_ Bunny15 days ago
  • My four years of Spanish are helping me for once! Haha

    Jenniplite IDKJenniplite IDK16 days ago
  • GLOOM They UPDATE and got more episodes for it plsssssss read it

    Mikayda PowellMikayda Powell16 days ago
  • You will be with the dolll maker rem sign with me lalalalalalalalalalalalalalalalalalaal

    Kiara MorrisKiara Morris16 days ago
  • is there a part 2

    Bee _ garlBee _ garl16 days ago
  • Oop- I'm laughing so hard rn

    Bella JBella J16 days ago
  • I don’t speak Spanish but my BFF teaches me

    Claire TabuteauClaire Tabuteau17 days ago
  • My mom being an English teacher watching over my shoulder: an inciting incident is the part to the story that needs to happens in order for the story to make sense

    Nahja RossNahja Ross17 days ago
  • I haven't seen the next chapter, pls continue the chapter

    Utibe SamUtibe Sam17 days ago
  • What's this episode called

    Otylia FrempongOtylia Frempong17 days ago
  • I want you to do more episodes

    Laibah little SecretLaibah little Secret17 days ago
  • WAIT!!!!!!what’s the name I wanna play it also please start putting the names in

    Gabby BrunsonGabby Brunson17 days ago
  • You could be a actress

    Chelsey NessChelsey Ness18 days ago
  • Where is part 2 i needed part 2 please please

    sky blue nnsky blue nn18 days ago
  • Is she going to do the second episode to this one

    Tabitha ScottornTabitha Scottorn18 days ago
  • Pls do another one of this story pls

    Sophia van NiekerkSophia van Niekerk18 days ago
  • We want more

    Kharisma DwarikasinghKharisma Dwarikasingh19 days ago
  • I was a girl in a village doing all right then I became a player person overnight now I got a figure how to make it so much to do in C I love playing Roblox yeah yeah yeah design my own character

    シGacha wolfie! GirlシGacha wolfie! Girl19 days ago
  • I'm Canadian too I love your outfit 🎀🎀🎀

    Natalia CaccavelliNatalia Caccavelli19 days ago
  • I would love to see you do the K*SS list

    BellaLifeBellaLife19 days ago
  • U should make more of these vids

    Panda GirlPanda Girl19 days ago
  • She does so much overacting

    Subekshya AcharyaSubekshya Acharya19 days ago
  • Gloom please do more episodes game

    Baidika ShresthaBaidika Shrestha19 days ago
  • I love you!!!

    Tamara KablarevicTamara Kablarevic19 days ago
  • Play moreeee

    Lil TeaLil Tea19 days ago
  • I just noticed that when you go to mask party a guy in the back was wearing a dress and mask like if you agreed

    sylvie linsylvie lin20 days ago
USworlds